De strippenkaart geeft u de optie om een van onze ervaren medewerkers in te schakelen op het moment dat u dit nodig acht. U ontvangt een aantrekkelijke korting zonder een abonnement af te sluiten.
Of u nu wel of geen systeembeheerder in dienst heeft, soms is er behoefte aan (extra) ondersteuning van gespecialiseerde technici. Enkele voorbeelden waar u de Strippenkaart voor kunt gebruiken:
- incidentele storingen
- telefonische support (helpdesk)
- advisering
- ondersteuning van uw interne systeembeheerder
Aantrekkelijke tarieven en gegarandeerde support
U koopt vooraf een voorraad support-uren in tegen een aangepast tarief met een geldigheid van één jaar. Hoe meer strippen, des te hoger de korting. Tevens garanderen wij de responstijden.Arbeidsuren en voorrijkosten worden verrekend met deze voorraad. Per half uur wordt één strip in mindering gebracht op de voorraad. Dit is tevens het minimum per verzoek. Een bezoek op locatie wordt verrekend op basis van reistijd.Geen vaste lastenU ontvangt een enkele factuur voor de strippenkaart van uw keuze. Maandelijks wordt u per e-mail geïnformeerd over de status van uw voorraad en de verrichtte werkzaamheden. Als alle strippen zijn gebruikt wordt de strippenkaart niet automatisch verlengd.Uw voordelen op een rijtje:
- korting op het standaard uurtarief
- afgesproken responstijden
- eenmalige facturatie
- geen abonnement
- duidelijke overzichten van de verrichtte werkzaamheden